FANA-COLLEC
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -50%
Samsung 50Q60D – TV QLED 50″ (127 cm) 4K ...
Voir le deal
399 €

Aller en bas
avatar
Invité
Invité

WWR movie Empty WWR movie

Ven 31 Juil 2009 - 12:46
WWR movie Wwrhistory

Jerry Bruckheimer's going to war.

The producer has snapped up feature rights to the graphic novel "World War Robot" from IDW Publishing.

Story, penned by Ashley Wood and recounted in war-diary form by participants on both sides, centers on a small band of humans and robots facing off in a battle on Earth, the moon and Mars.

Wood and IDW topper Ted Adams are expected to exec produce.

Deal for the rights closed during Comic-Con last week in San Diego. Bruckheimer, as usual, hasn't commented on the pact.

Ten-year-old IDW is home to such titles as "30 Days of Night," "Popbot" and "Dark Days" along with licensed titles such as "24," "Angel," "CSI" and the Transformers toy line.

IDW has been eager to set up its books as film properties around town in order to generate more coin for the publishers. It's currently the third-largest behind Marvel and DC.

The adaptation of the company's "30 Days of Night," released by Sony in 2007, grossed $40 million domestically.

http://www.variety.com/article/VR1118006720.html?categoryid=1236&cs=1



Woot !!! WWR movie 1241
avatar
Invité
Invité

WWR movie Empty Re: WWR movie

Jeu 13 Aoû 2009 - 17:02
Interessant, j'aime bien les robots distribués par Side cheers
avatar
Invité
Invité

WWR movie Empty Re: WWR movie

Ven 14 Aoû 2009 - 0:14
Sacrilège ! WWR movie 508921

Faut pas les prendre chez Side parceque c'est l'arnaque en faite Laughing .
avatar
Invité
Invité

WWR movie Empty Re: WWR movie

Ven 14 Aoû 2009 - 2:55
Je me disais bien que ça avait l'air trop cher...
avatar
Invité
Invité

WWR movie Empty Re: WWR movie

Ven 14 Aoû 2009 - 3:27
Sur le site officiel c'était soit par pack de 3 ou de 6.
Pour 3 c'était 120$ (fdpi) et pour 6 220$ (fdpi toujours), en plus si t'es membre tu as encore 15% sur les prix geek .

Enfin à l'unité c'est un peu plus, mais avec les frais et charges de sideshow c'est vraiment pas top comme affaire.
avatar
Invité
Invité

WWR movie Empty Re: WWR movie

Ven 14 Aoû 2009 - 3:48
Tu parle des petites (1:12)? Car les 12", j'ai vu que c'était 300$ Shocked
avatar
Invité
Invité

WWR movie Empty Re: WWR movie

Ven 14 Aoû 2009 - 9:04
Oué là je parlais des 1/12 (les nouveaux), les 1/6 sont plus chers oui, enfin les un comme les autres chez side c'est pas top.

Par contre les gros martins étaient bien à 300$ aussi sur le site de vente d'Ashley, 50cm le gros ^^, mais comme j'ai dit, chez lui le prix comprend les frais d'envoi.
Contenu sponsorisé

WWR movie Empty Re: WWR movie

Revenir en haut
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum